Aparent, instanța din Marea Britanie care se ocupă de caz i-ar fi dat Ineos Automotive permisiunea de a utiliza în mod liber acest design.
Dacă vă amintiți puțin, trebuie să vă amintiți problema pe care Jaguar Land Rover a avut-o cu Landwind X7. Acest model, cu pașaport chinezesc, a copiat fără rușine liniile de design care au dat viață celui precedent Range Rover Evoque. Această situație, așa cum este logic, a fost denunțată de firma engleză și deși a ieșit învingătoare în dispută, asiaticii l-au ținut la vânzare cât au vrut.
Ei bine, Land Rover a fost din nou cufundat într-o situație similară. În acest caz, concurentul este european și nu este nimeni altul decât Ineos Automotive. Această firmă a muncit foarte mult pentru a resuscita Defender-ul care a încetat să mai vândă acum câțiva ani. E mai mult, au profitat de faptul că desenul lor nu fusese înregistrat pentru a copia multe dintre elementele sale. Problema este că aveau nevoie de avizul instanțelor de judecată pentru a-l putea folosi.
Potrivit diverselor surse, inclusiv Autocar, Jaguar Land Rover ar fi pierdut toate drepturile asupra designului Defender-ului original. Aparent, instanța din Marea Britanie care se ocupă de caz i-ar fi dat Ineos Automotive permisiunea de a utiliza în mod liber acest design. Prin urmare, vor putea continua dezvoltarea lor, care conform planurilor mărcii ar trebui să fie pe piață până în 2021.
După ce a făcut publică această hotărâre, firma engleză ar fi emis o declarație oficială. În ea, aș avertiza că desenul Defender este înregistrat pe mai multe piețe și, în plus, este un vehicul iconic care face parte din istoria mărcii. Prin urmare, precizează că, deși a pierdut disputa, nu sunt dispuși să lase Ineos Automotive să dețină o moștenire pe care le consideră proprii.
La rândul său, Ineos Automotive a răspuns spunând că Designul lui Defender nu este un banner pentru produsele Land Rover. Prin urmare, a confirmat că va continua cu planurile pe care le are pentru lansarea acestuia. Acum, va trebui să vedem cum se termină acest proiect. Pentru acum nu au loc pentru fabricarea lor, deși sunt luate în considerare locații precum Portugalia, Regatul Unit sau fabrica pe care Daimler o are în Hambach (Franța).
COPYRIGHT: Acest articol este preluat în totalitate de pe actualidadmotor.com de la aceasta adresa.